PER ASPERA AD ASTRA
pe căi anevoioase, spre stele

marți, 18 octombrie 2011

Lansare de carte : Simfonia frânei : Marius Ștefan Aldea


Vineri, 21 octombrie 2011, la ora 16:00,

în Foaierul Bibliotecii ASTRA va avea loc lansarea volumului de poezie Simfonia frânei. Responsabil de simfonie este dl. Marius Ștefan Aldea, pe care îl lăsăm să se prezinte singur:

”Mă numesc Marius Ştefan Aldea, născut (nu făcut!) din dragostea lui tata pentru mama, pe 23 iunie 1987, în zodia racului, împrumutând de la ciudata creatură talentul de a progresa în regres prin celebrii paşi de dans “2 în faţă, 3 înapoi”

Întemeietorul revistei literare SUBCULTURA -kalasnikov de idei- alaturi de prietenii Florin Marcoci, Andreea Bratila si Marian Bunoiu

Colaborări literare cu revistele: “Amfitrion”, “13 Plus”, “Oglinda literară”, “Contemporary Horizon”, “Litere”, “Poezia”, “Convorbiri Literare”, “Viata Romaneasca”, “FeedBack”, “Tiuk”, “Vatra”.

volume publicate:

Iona îl aşteaptă pe Godot, editura Marineasa, 2010 Timisoara

Poetul.străzii@yahoo.com, editura Magia, 2010 SUA

În prezent locuiesc în Timişoara, îmi asigur traiul vânzându-mi poeziile din uşă-n uşă; am întâlnit o toantă care să-mi spele cămăşile, nu am copii, locuiesc la etajul 1 în chirie la o familie de medici dentişti, cu toate astea o dată la câteva săptămâni mă doare foarte tare o măsea, direct în suflet; sunt ipohondru, doctorii îmi dau mult şi bine de trăit.

În prezent sunt redactor-colaborator la revista literară Contemporary Horizon şi redactor-şef la subCultura, revistă de literatură vie distribuită prin licee, universităţi şi cămine studenţeşti.”

Dacă vi se pare interesant, vă așteptăm să fiți de față!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu